hejsan o välkomen till min nya blogg:)

hej

nu hade jag tänkt göra en blogg med ett ganska anorlunda koncept. Den kommer innehålla ord som både ni läsare har hittat på och mina egna ord. Ni kan maila in era påhittade ord till [email protected] . mailet måste innehålla erat ord, vad det betyder och hur man använder det!

EXEMPEL:
ord: dansa
betydelse: röra kroppen till musik
användelse: jag dansar till musiken


glöm inte att skriva din blogg så jag kan länka!:) 

Kommentera inlägget HÄR!
Postat av: LINDAVIOLA!

Egentligen hade det varit bra o folk skrev in specifika "dialekt ord" så att man kan förstå vad bloggare på olika ställen i Sverige faktiskt menar. Haha.

2010-07-06 @ 14:07:54
URL: http://lindaviola.blogg.se/

Hade du något att säga?:

♥Vad är ditt fina namn?
Kom ihåg mig?

♥Mail: (våran lilla hemlis)

♥Glöm inte skriva vad din blogg heter här!

♥Skriv här nedan!:

Trackback
RSS 2.0